כדורים לנשירת שיער לנשים - מה מומלץ ועובד?

החלטתם שאתם רוצים לנסות לטפל בנשירת שיער שלכם באמצעות ויטמינים אבל אתם לא בטוחים איזה לבחור? בישראל קיימים מגוון תוספי תזונה המשווקים בתור כדורים לנשירת שיער והמבחר יכול להיות מבלבל. לכן החלטנו לבדוק ולהשוות את המוכרים ביניהם בשבילכם:

רבילד - Rebuild
5/5
fill it
2pack.png
4/5
מייבן - mayven
mayven.webp
4/5

1. רבילד Rebuild HR

רבילד הוא המוצר האהוב עלינו מכיוון שהם היחידים שמצאנו שמציעים אחריות מלאה והחזר כספי במידה ולא קיבלת תוצאות. זה בהחלט משדר אמינות ובטחון במוצר. חוץ מזה, הרבילד מכיל ברזל, ויטמין E, אבץ, ויטמין B5+B12, פולאט וביוטין. כולם מרכיבים שהוכחו כתורמים לבריאות השיער בדרך כזו או אחרת. בנוסף הם מציעים שליח חינם עד הבית ומחיר תחרותי.

2. Fill-it

FILL IT גם הוא מוצר ישראלי. גם כאן הפורמולה מכילה מרכיבים איכותיים למרות שיש קצת פחות נחושת וכחצי מכמות הפולאט שברבילד, שפחות אהבנו לראות. חוץ מזה, המחיר הרבה יותר גבוה בהשוואה לרבילד ולמייבן, וגם המשלוח מאוד יקר בעלות 45 ש"ח.
למרות שהמוצר טוב, לטעמנו המחיר יקר מדי ואפשר למצוא אופציה דומה במחירים זולים יותר בהרבה.

3. מייבן

מייבן הוא מותג מוכר בשוק תוספי התזונה בישראל. במבט ראשון המחיר תחרותי ונמוך מהמתחרים. אבל החסרון הוא שמספר הקפסולות וחומרי הגלם הוא יחסית נמוך מהמתחרים ולכן ככל הנראה ייקח יותר זמן לקבל תוצאות. בנוסף, במייבן אין בכלל פולאט ונחושת. וכמות הברזל בו נמוכה פי כמה מחלק מהמתחרים. מייבן מציעים שליח חינם אך אין פרטים לגבי אחריות והחזר כספי.

כדורים-לנשירת-שיער.jpg

מה לחפש בויטמין לצמיחת שיער

בריאות כללית טובה חשובה לצמיחת שיער, אך ישנם מספר רכיבים תזונתיים שחשובים לשיער בריא. אנו ממליצים לחפש כדורים לנשירת שיער המכילים את הדברים הבאים:

ויטמין A

יטמין A חיוני לצמיחת התאים, כולל השיער – הרקמה המתחדשת הכי מהר בגוף. הוא גם תומך בבלוטות העור לייצר סבום, חומר שמנוני המסייע לשמירה על לחות הקרקפת ובריאות השיער. חוסר בויטמין A יכול להוביל לבעיות שונות, כולל נשירת שיער. מקורות עשירים כוללים גזר, בטטה, תרד וקייל.

ויטמיני B (כולל ביוטין)

ויטמיני B, ובפרט ביוטין (ויטמין B7), ידועים בתפקידם בבריאות השיער. ביוטין נחשב לטיפול אלטרנטיבי בנשירת שיער. ויטמינים אחרים בקבוצה זו, כמו B12, חיוניים גם הם לבריאות השיער. מקורות טבעיים כוללים דגנים מלאים, אגוזים, דגים ובשר.

 

ויטמין C

ויטמין C מכונה "הבונה העיקרי" של קולגן, חלבון חיוני לבריאות השיער. הוא גם נוגד חמצון חזק המסייע להגן על השיער מנזקי סביבה. פירות כמו תפוזים, קיווי ותותים הם מקורות מעולים לויטמין זה.

ויטמין D

חוסר בויטמין D קשור לבעיות של נשירת שיער. ויטמין D מעורב ביצירת חדשה של פוליקולים – המבנים הקטנים בעור שממנה השיער צומח. מקורות כוללים חשיפה לשמש, דגים שומניים ומוצרי חלב מועשרים.

ויטמין E

ויטמין E מסייע בשיפור מחזור הדם בקרקפת, דבר התורם לבריאות השערה. הוא גם ידוע כנוגד חמצון המגן על השיער מנזקי סביבה. מקורות עשירים כוללים שקדים, זרעי חמניה ושמן זית.

ברזל

ברזל הוא מינרל חיוני לצמיחת השיער. חוסר בברזל, אחד מהגורמים הנפוצים לנשירת שיער, במיוחד אצל נשים. מקורות ברזל כוללים בשר אדום, תרד, ופולים.

אבץ

אבץ משפר את תהליכי ריפוי הקרקפת ומחזק את השערה. חוסר באבץ יכול להוביל לנשירת שיער ואף לדלדול השיער. מקורות טבעיים כוללים בשר, דגנים מלאים, ואגוזים.

פולאט (חומצה פולית)

פולאט (חומצה פולית) הכרחית לייצור תקין של תאי דם אדומים ובעלת תפקיד חיוני בטמבוליזם של זקיקי השיער וביצור שיער בריא.

דילוג לתוכן